خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل بانک تجارت شارژ ایرانسل بانک تجارت خرید شارژ رایتل

شارژ ایرانسل بانک تجارت
10-مسدود شدن شارژ ایرانسل بانک تجارت PIN code Enter Puk
راه دوم: کد زیر را به شماره شارژ ایرانسل بانک تجارت ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد:
مواردعدم انجام شارژلیست سیاه : در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از4 بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.خط استفاده نشده : وضعیت شارژ ایرانسل بانک تجارت سیم کارت در زمان تحویلقطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به (درتهران ) و (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر 3ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.مفقودی توسط تلفن گویا(444) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک تلفن همراه ازطریق سامانه444(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی 12ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.


هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بعضی از آنها فقط به نوشتن نام شارژ ایرانسل بانک تجارت خود به عنوان هکرِ نرم افزار و کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر در نسخه کرک شده یک بدافزار قرار می دهند تا اطلاعاتی را (مثلا رمزعبور حساب بانکی) از کاربران بدست بیاورند و آن را به پول تبدیل کنند.
نتیجه‌گیری:فراگیر شدن اندازه‌گیری ارزش منصفانه، در سازمان‌ها در گزارشات مالی به بیش از 20 سال گذشته برمی‌گردد. تحت عادلانه ارزش حسابداری، اشخاص مکلف و یا مجاز برای اندازه‌گیری دارایی‌ها و بدهی‌های خاص در ارزش منصفانه آن‌ها در تاریخ گزارش است. ارزش منصفانه یک جریان فرضی است مبتنی بر مقادیر و ارزش‌های بازار است. این ارزش بازار همیشه بطور مستقیم قابل مشاهده و اندازه‌گیری است. لذا بحث در مورد سودمندی این موضوع حسابداری ارزش منصفانه در ارتباط با صدای خرد کردن یا خرد شدن زیر دندان یا زیر چرخ فرآیند مالی و غیرمالی که در بحران شارژ ایرانسل بانک تجارت اقتصادی به نمایش گذاشته شده در سال 2000 به بعد بوجود آمده است.
2-6 مشکلات تجارت الکترونيکي در ايران شارژ ایرانسل بانک تجارت ...........................................60
8, 9- تلفنهای One X و One S اچ تی سی شارژ ایرانسل بانک تجارت
انواع خدمات باند تلفن همراه شارژ ایرانسل بانک تجارت از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.

مدل گزارشگری ارزش منصفانه در ایالات متحده امریکا توسط GAAP استانداردهای حسابداری پذیرفته شده بیش از 5 سال پیش پذیرفته شده است ولیکن بکارگیری و اهمیت بکارگیری آن با توجه به شرایط خاص شارژ ایرانسل بانک تجارت اقتصادی امروزه بیش از پیش اهمیت یافته است در دستیابی سال 2006 انجمن استانداردهای حسابداری مالی FASB استاندارد جدید و بحث‌انگیز جدیدی درخصوص حسابداری ارزش‌های منصفانه منتشر نمود که تحت عنوان استاندارد شماره 157 اندازه‌گیری ارزش منصفانه FAS 157 منتشر شد که در آن بطور کلی رهنمودهایی برای استفاده و بکارگیری این استاندارد مطرح گردید اما شرایط جدید بازار حسب وضعیت بحران اقتصادی صدای خرد شدن بازارهای مای زیر چرخ اقتصاد مالی و اعتباری شنیده می‌شود که منجر به انتقاداتی نسبت به حسابداری ارزش‌های منصفانه از جمله FAS 157 گردید که اهم این موارد عبارت بودند از:گزارشات منتشره توسط شرکت‌ها گمراه‌کننده هستند زیر ماهیت گزارشگری اطلاعات و فایده‌مندی آن بطور موقت و معکوس عمل می‌نماید.

• کاربر بی‌اطلاعرایج‌ترین شیوه‌ای که کلاهبرداران اینترنتی از آن استفاده می‌کنند، روش بات نتسه (Bot-Netze)، یعنی وصل تعداد زیادی رایانه‌ ویروس‌دار به یکدیگر است، بدون این که کاربر از آن اطلاع داشته باشد.خلافکاران اینترنتی با بکارگیری روش بات نتسه به کامپیوترهای ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی حمله می‌برند و کار و فعالیت‌ آن‌ها را متوقف می‌سازند، تا به اهداف خود (اغلب اخاذی یا اعمال فشار سیاسی) برسند. یورگ تسیرکه در این رابطه می‌گوید: روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کامپیوتر برای این نوع کلاهبرداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان امور فنی ادارات دولتی و نهادهای مبارزه با جرائم اینترنتی، از سوی دیگر، پیوسته شارژ ایرانسل بانک تجارت در حال کشف راه‌ها و شیوه‌های مقابله با شگردهای خلافکاران اینترنتی هستند.
توجه! در برخی کارت ها کد CVV2 در ادامه کد 16 رقمی روی کارت حک شده است. در این صورت 16 رقم کارت را از چپ به راست جدا کنید.رقم های باقی مانده کد CVV2 کارت شارژ ایرانسل بانک تجارت شما می باشد.تاریخ انقضاء:تاریخ انقضاء هم پشت اغلب کارت های بانکی ذکرشده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتیسیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد. مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما جای نگرانی نیست. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های حد واسط بانک است. نهایتاً خود بانک می بایست مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت وجه به حسابتان عودت داده نشد، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
شكست پيش‌بيني‌هامؤسسه تحقيقاتي ABI در سال 2011 عنوان كرده بود كه سال 2012 سال 4G خواهد بود و تا پايان سال نزديك به 28 ميليون دستگاه مبتني بر اين فناوري توليد مي‌شود و 4G از يك فناوري لوكس به يك فناوري رايج و استاندارد شده تبديل خواهد شد. اما اكنون كه ۹ ماه از سال 2012 را پشت سر گذاشته‌ايم، به‌جرأت مي‌توان گفت كه اين پيش‌بيني شكست خورده است و نه تنها 28 ميليون دستگاه با پشتيباني از 4G وارد بازار نشده است، بلكه هنوز در استفاده از محصولاتي مانند تبلت iPad 3 كه به ماجول‌های 4G مجهز شده‌اند، اما و اگرهايي مطرح است. نشريه «پي‌سي مگزين» در شماره آگوست 2012 خود به بررسي سرويس‌هاي مختلف 4G اپراتورهاي بزرگ امريكا پرداخته است و از نظر پوشش‌دهي، سرعت دانلود، استفاده در دیگر کشورها و پارامترهايی ديگر آن‌ها را با يكديگر مقايسه شارژ ایرانسل بانک تجارت کرده است. در اين بررسي عنوان شده است كه Verizon بيشترين پوشش‌دهي را در امريكا دارد، اما فقط در 30 كشور ديگر شروع به سرويس‌دهي محدود کرده است. از نظر سرعت، AT&T بهتر است اما در مقايسه با Verizon پوشش‌دهي خيلي كمتري دارد و در نهايت اپراتور T-Mobile كه سرويس +HSPA را مي‌دهد
شارژ ایرانسل بانک تجارت
مطمئن شوید که به تلفن هوشمند نیاز داریدشاید این جمله کمی ساده‌لوحانه به نظر برسد، اما اولین گام برای انتخاب تلفن هوشمند مناسب این است که مطمئن شوید واقعا به یک تلفن هوشمند نیاز دارید. این گجت‌ها گرانقیمت است، پس تا مطمئن نشده‌اید دست به خرید آنها نزنید؛ شاید پشیمان شوید!حال باید دید که شما چگونه می‌توانید متوجه شوید به یک تلفن هوشمند شارژ ایرانسل بانک تجارت نیازدارید؟ ببینید چگونه از تلفن همراه معمولی‌تان استفاده می‌کنید. شاید شما از گوشی‌تان تنها برای مکالمه و گاهی ارسال پیامک استفاده می‌کنید. در این صورت چندان نیازی به یک تلفن هوشمند با امکانات خاص ندارید. اگر در حال حاضر یک دستگاه GPS و MP3 player دارید، شما می‌توانید کارهایتان را با یک تلفن معمولی که مسیریابی ندارد و موسیقی پخش نمی‌کند، انجام دهید. شاید شما مایل نباشید از طریق تلفن‌تان به ایمیل یا رسانه‌های جمعی و وب دسترسی داشته باشید؛ در این صورت تلفن‌های هوشمند گزینه مناسبی برایتان نخواهد بود.

ردیف عملکرد تلفن گویا کد شارژ ایرانسل بانک تجارت دستوری
نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید! نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن شارژ ایرانسل بانک تجارت همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.
شارژ ایرانسل بانک تجارت
شارژ ایرانسل بانک تجارت
• CA هاي متفاوتي در اينترنت وجود دارد که شايد مشهورترين verisign آن باشد.به هر حال قرار نيست شما هميشه ، با توجه به تراکنش خود، به تمام CA ها (يا به عبارت بهتر به انواع گواهينامه آنها) اعتماد کنيد. يک راه مناسب براي تشخيص اين موضوع ميزان مبلغي است که گواهينامه مورد نظر تراکنش شما را بيمه مي کند.به شارژ ایرانسل بانک تجارت طور مثال حداکثر مبلغي که iranSSL تراکنش شما را بيمه مي کند 000،1٠ دلار مي باشد. اما Verisign گواهينامه اي دارد که تا 250,000 دلار تراکنش شما را بيمه مي نمايد.(بسيار مشابه با وضعيت شرکت هاي بيمه)
پر کردن فضای خالی شارژ ایرانسل بانک تجارت کامپیوتر هدف
اين ضعف در شبکه‌هاي شلوغ به مشکلي حاد مبدل مي‌شود. خصوصاً اگر از کارت شبکه‌ي استفاده شده مطمئن نباشيم. بسياري از کارت‌هاي شبکه از IVهاي ثابت استفاده مي‌کنند و بسياري از کارت‌هاي شبکه‌ي يک توليد کننده‌ي واحد IVهاي مشابه دارند. اين خطر به‌همراه ترافيک بالا در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال تکرار IV در مدت زماني کوتاه را شارژ ایرانسل بانک تجارت بالاتر مي‌برد و در نتيجه کافي‌ست نفوذگر در مدت زماني معين به ثبت داده‌هاي رمز شده‌ي شبکه بپردازد و IVهاي بسته‌هاي اطلاعاتي را ذخيره کند. با ايجاد بانکي از IVهاي استفاده شده در يک شبکه‌ي شلوغ احتمال بالايي براي نفوذ به آن شبکه در مدت زماني نه چندان طولاني وجود خواهد داشت.
سیم کارت شارژ ایرانسل بانک تجارت اعتباری
شکل زير نمايي از دسته بندي حملات مورد نظر را نشان مي دهد : شارژ ایرانسل بانک تجارت
وی یادآور شد: تعداد دفاتر ICT روستایی در این مدت با ۲۷۲ درصد رشد به ۴۷۸ دفتر افزایش یافته است. رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران تعداد دفاتر خدمات ارتباطی در استان اصفهان را ۳۸۹ دفتر با رشد ۲۷۴ درصدی نسبت به شش سال گذشته عنوان و گفت: هم اکنون ۷ هزار و ۱۲۴ کیلومتر فیبرنوری و ۵۵۸ مرکز مخابراتی در این استان موجود شارژ ایرانسل بانک تجارت است. وی اظهار کرد: تعداد سایت‌های تلفن GSM در استان اصفهان ۲۶۶ سایت با ۸۶ هزار و ۷۴ مشترک است.
17 شارژ ایرانسل بانک تجارت
تروجان به روش‌های زیر کامپیوتر را شارژ ایرانسل بانک تجارت آلوده می کند:
کاربر به راحتي مي تواند مشخصات گواهينامه سرور را بررسي نمايد . به عنوان مثال فرض کنيد که براي خريد يک کالا به صورت On-lin به يکي از سايتهاي مربوطه متصل شده ايد ، در ابتدا پيغامي مبني بر ايجاد يک ارتباط با استفاده از SSL را ملاحظه مي کنيد ، که بعد از تأييد آن ، اگر به پايين پنجره مرورگر خود از سمت راست ( Staus Bar ) دقت نماييد ، آيکوني ( به شکل يک قفل ) را مبني بر يک ارتباط ايمن مشاهده خواهيد کرد که با دوبار کليک کردن بر روي آن مي توانيد اطلاعاتي گواهينامه سرور را بطور کامل مشاهده نماييد. البته بايد توجه داشته باشيد که حتماً مرور گر وب شما قابليت پشتيباني از SSL را داشته باشد و يا آن را غير فعال نکرده باشيد . براي اطمينان از فعال بودن اين پروتوکل ، در Internet Explorer از منوهاي بالا به منوي Tools > Internet Options رفته و از پنجره ظاهر شده ، Tab مربوط به Advanced را انتخاب کرده و از انتخاب گزينه اي با عنوان 0، 3 Use SSL اطمينان حاصل کنيد . پيشنهاد مي کنم که حتماًٌ قبل از استفاده از Credit Card خود در اينترنت ، گواهينامه سرور را از نظر تاريخ انقضا و نام دامنه مورد بررسي قرار دهيد . سرويس‌هاي امنيتي WEP - Authentication در قسمت قبل به معرفي پروتکل WEP که عملاً تنها روش امن‌سازي ارتباطات در شبکه‌هاي بي‌سيم بر مبناي استاندارد 802.11 است پرداختيم و در ادامه سه سرويس اصلي اين شارژ ایرانسل بانک تجارت پروتکل را معرفي کرديم. در اين قسمت به معرفي سرويس اول، يعني Authentication، مي‌پردازيم.
اعمال تغييرات بر روي DNS براي ارتباط با IISدر ابتدا به قسمت Control Panel > Administrative Tools شارژ ایرانسل بانک تجارت >DNS مي رويم . در اين قسمت لازم است ، يک zone جديد در ارتباط با سايت ايجاد شده در IIS تعريف کنيم .
۱. استفاده از شارژ ایرانسل بانک تجارت کليدهاي ثابت WEP

بدست اوردن IP ارسال کننده ایمیل در GMail :بعد از ورود به حساب خود در GMail بروی یکی شارژ ایرانسل بانک تجارت از نامه های ارسالی دوبار کلیک کنید تا نامه مورد نظر باز شود . در بالای نامه دکمه ای با نام Reply وجود دارد . بروی آن کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Show Original را انتخاب کنید . اینک مشابه میل یاهو که بروی عبارت Full Header کلیک کردید در GMail نیز صفحه ای باز می شود که در این صفحه نیز باید به دنبال عبارت Received: from بگردید که نکاتی که در مورد پیدا کردن Received: from صحیح در یاهو گفتم در GMail نیز صادق می باشد .
2- خط توسط شركت مخابرات مسدود شده است. Emergency Calls شارژ ایرانسل بانک تجارت Only
1- پیام شارژ ایرانسل بانک تجارت کوتاه (SMS) مشترکین درصورت تمایل به تغییرآهنگ می توانند" کد آهنگ جدید" را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمایند.به طور مثال : ارسال کد آهنگ" 30058" را به شماره 8989 - تلفن گویا( IVR) مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای تغییر آهنگ کلید 3 را انتخاب و سپس کد آهنگ را وارد و سپس کلید مربع را انتخاب نمایند.3- پرتال (Portal) مشترکین می توانند پس از ورود به سایت آوای انتظار (و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، آهنگ جديد مورد نظر را انتخاب و دکمه خرید را کلیک نمایند.
شارژ ایرانسل بانک تجارت
٤‐ سپس مرورگر از اين کليد عمومي دريافت شده از طرف سرور استفاده مي کند سپس يک کليد متقارن را رمز گذاري مي کند. در نهايت هم داده هاي رمز URL تصادفي را توليد مي کند و توسط آن تمام داده ها شارژ ایرانسل بانک تجارت و گذاري شده را به همراه خود کليد متقارن توليدي ، مجددا توسط کليد عمومي سرور رمز گذاري کرده و نتيجه را به سرور ارسال مي کند.
۲۶ طرح تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱# شارژ ایرانسل بانک تجارت

اگه اینترنت ملی باعث بشه به 99 درصد سایتها دسترسی نداشته باشیم حتی شارژ ایرانسل بانک تجارت 10 در صد هم که باشه (99 با 10 فرقی نداره مثل اسکلت ماشین با ماشین بی چرخ می مونه)حتما آنتی اش هم میارند . من که اهل گرفتم چیز از این فروشندگان (سی دی - عر.. - ور ..) نیستم حتما آنتی اینترنت ملی رو می خرم حتی با قیمت 60.000 تومان در ماه ...
گالری پردیس جهت ارائه‌ی محتوا به تلفن‌های همراه راه اندازی شده است. شما حق دانلود محصولات این پورتال را از طریق غیر تلفن همراه نداشته و در صورت انجام اینکار پردیس مجاز به قطع خدمات دهی به شما و مسدود نمودن حساب کاربری شما می باشد. توجه داشته باشید که در بخش ارسال پیامک و پیامک چند رسانه‌ای، هزینه ی ارسال پیام‌ها به صورت شارژ ایرانسل بانک تجارت آنلاین از حساب مشترکین اعتباری کم شده و به قبض ماهانه ی مشترکین ثابت افزوده خواهد شد. هرگونه اشکال در تحویل پیامک ارسال شده ارتباطی به پردیس نداشته و هزینه‌های پرداخت شده به هیچ عنوان به حساب مشترک عودت داده نخواهد شد.
شارژ ایرانسل بانک تجارت
باز هم پنجره‌هامهم‌ترین ویژگی تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 7 سازگاری با برنامه‌های مبتنی بر ویندوز است. البته، قدرت سخت‌افزاری دستگاه‌های موجود توان اجرای بسیاری از برنامه‌های تخصصی توسعه يافته براي اين سيستم‌عامل را ندارند و به این ترتیب، دایره برنامه‌های قابل استفاده روی این دستگاه نسبت به کامپیوترها تنگ‌تر می‌شود.از طرفی، بزرگ‌ترین مشکل ويندوز این است که برای تبلت و استفاده لمسی بهینه نشده ‌است و دقیقاً همان نسخه مورد‌استفاده در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی روی تبلت‌ها نصب‌شده‌است. همین موضوع به‌خودی‌خود شارژ ایرانسل بانک تجارت مشکلات زیادی را‌ می‌آفریند، از جمله اين كه در این تبلت‌ها نسبت به پلتفرم‌های دیگرتايپ دشوارتر است و در برخی موارد خطاهایی که در لمس نقطه دلخواه پیش می‌آید، ممکن است در کار اختلال ایجاد کند.

این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در سراسر كشور در دسترس شارژ ایرانسل بانک تجارت شماست. شـارژ رمـزدار (Logical PIN)شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
ب) قابلیت اطمینان و اندازه‌گیری:ارزش‌های منصفانه منعکس کننده ارزش‌های فرضی منصفانه است که ناشی از شرایط و موقعیت آن دارایی در سطح بازار است. بر همین اساس در بسیاری از موارد باید شرایط بصورت صحیح و مناسب در برآورد ارزش منصفانه بکار گرفته شود. قابلیت اطمینان در اندازه‌گیری ارزش منصفانه اطمینان‌بخشی سود قابل شارژ ایرانسل بانک تجارت تحصیل (EPS) را کم خواهد نمود بطوریکه در صورت وجود بازار غیر کارآ و غیرنقدی استفاده از این مدل برای ارزشگذاری دارایی‌ها امری اشتباه می‌باشد و می‌تواند به جای موفقیت سازمان نتیجه شکست دربر داشته باشد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: